DelTVÅ

jag är mätt..rund (som vanligt) och fyller min strupe med kaffe. Nu är allt skojigt (eller nåt) jag skulle skriva borta i min skalle. Så to hell med det. Jag ska ha en vit månad nu (HAHAH, kommer ju hända). Men nu fick jag minsann en liten morot, jag kikade på flygbiljetter till Amsterdam, till min älskade Sanna. I slutet på september, det är ju faktiskt en månad :) Nu ska jag bara hålla mej oxå... Wiho. Lycka till.

Jag vill oxå åka till Hawaiii. Jävla fanny att åka o sola och bli brun (igen!) och jag kommer vara vit som en albinohund i vinter. Jaja.. jag har iaf den bästa här hemma, han är oxå vit. Men helvete så söt.

image6  

Mitt lilla knytte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0