Gråhårig o möglig.

Jag har så trååååkigt. Vad ska man göra när man gjort sitt jobb, surfat på ALLA hemsidor och plockat med ditt o datt som inte ens behövs.. WHAT TO DO!? Jag utvecklar gråhårighet och hela min person luktar möggel snart. Så kul har jag. Här sitter man inte fast i stolen inte, här fladdrar håret som i en cabbad porsche när man springer från punkt A till B. Det är sååå mkt att göra, utbränd. Ja. Eller sjukt understimulerad,  ja. Troligare. Ibland när jag hamnar på såna här kassa uppdrag så undrar jag om jag har någon hjärna. IQ-mumsmums. Ofrivilligt. Det känns långt ifrån okej.. Man kan bara inte ha haft ett så spännande liv om man nöjer sej med att lattja med kaffeapparater och glo in i en dataskärm hela dagarna. Som att jag nånsin får välja. Nej.

Iaf.. Helgen var lugn. VÄLDIGT lugn. I lördags var jag och  Majkie ute på Dalarö med mami och firade storebrors flickvän som fyllde 25. Vi var lite sugna på att jävlas och komma dit halvplakata men det kändes ju lite väl elakt. Vi fick ju inte dricka på själva kalaset, för då skulle vi tydligen bli "opresentabla" Tack igen. Så jag och Majkie ville göra nåt kvällstid, redan när vi gick upp på morgonen. Fart och fläkt. Bara det att ALLA våra kompisar som vi försökte lattja med var borta, och de som var hemma (störd mening) dom ville uppenbarligen inte leka med oss. Nästa gång ska jag minsann oxå låta bli att svara på trevliga sms. Helvete. Jag var desperat efter nåt skoj i lördags men ingen ville leka. Vad är det för fel på alla!? Mej är det ju iaf inga fel på... WAKE UP. Ni ser, jag blir så störd av det här jobbet o gloendet in i datan att jag pratar om mej själv i tredje person i min jävla blogg. Fy FARAO! Såhär kan det inte fortsätta. Suck. Lördagen slutade däremot med att vi snickrade ihop vår andra tv-.möbel. Jippie. Ge mej VIP-kort på Ikea så kan jag lära barn snickra på lördagskvällar. Suck.

Jag och min syster planerar en FET komplott. Tips tack! Ingen behöver nödvändigtvis dö, men kanske få lite skallar att tänka med. Det skulle vara bra. Eller hjärtan. Fina grejer.

Nu kom jag just på mej själv med att tänka att "undra om jag ska skriva att nu ska jag göra det och det..." men det slog mej ju faktiskt att det finns ingenting jag har att göra just nu.. Lattjolajban. Aja.. ögonen får väl bli fyrkantiga, passar dom ihop med min spongeboobfyrkant-figur. Hell yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0