Update..

Jag har varit seg med skrivandet. Jag har kanske inte varit den mest motiverade, men jag trodde faktiskt att jag iaf hade skrivit kanske en ynka gång sen jag la upp den vackra bilden men icke. I fredags bjöd jag hem några av mina damer på lite vin hem till oss. Majkie var på jobbet, så lika bra att passa på. Jag, sanna och anne slängde ihop en sallad (eller sanna gjorde det, anne målade naglarna och jag rensade kyckling). Men iaf.. den var god och vinet blandat med sprite, var alldeles för läskande för vårt eget bästa.. Men kul var det, jag är bra sugen på att lägga upp alla vackra bilder på när sanna blev penetrerad med min penisliknande kapsylöppnare. Trevligt. Jag höll i och hon skrek. Kul fredag var det iaf. Mindre kul var det att sitta med dunkande huduvvärk och starkt illamående i en varm och unken kyrka. Lillebrors konfirmation. jippie. Men han var söt som alltid och glad och berättade en massa kul om gud.

Igår träffade jag mina älskade vänner på MoseBacke. Underbart att träffa Johanna som jag inte sett på ett år. Trots kyla (sommarsverige ju) vart det mkt skratt och glada miner och minnen. Tyvärr åker mina bästaste hem snart, inte alls så roligt.

Jag börjar bli trött nu... eftermiddagströttheten, som alltid är så underbar, speciellt när man inte riktigt lagt sig i perfekt tid dagen innan... den smyyyger sej på. Usch. Jag ska slänga mej i sängen när jag kommer hem och ligga där och ligga... Eh va? Jag är trist idag. Snart kanske bloggen kommer att uppdateras något oftare och kanske tom utökas med bilder. kisspaus. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0