Världens underbaraste Micke!

Jag hade en underbar kväll igår. En vanlig, enkel tisdag. Jag kom hem efter en lugn och ganska trist dag på jobbet, och möter en snygg och "upppklädd" pojkvän. Han säger att jag inte får gå in i köket, ger mej ett glas vitt vin med is i, som jag älskar, och beordrar mej att hoppa in i duschen. när jag väl får gå in i köket ligger det en stoooooor bukett rosor där i olika färger, helt underbara! Och en så gullig lapp som fick mina ögon att tåras, och en kulig korsordstidning. På lappen framgick det att vi skulle tillbringa kvällen på Grönan. Hur kul som helst! Vi blev som barn igen och gick runt och bara mös och pussades här o där. Vann för säkerhetsskull FYRA kg choklad oxå. Ja tack. Hejdå dieten. Men underbart var det, världens bästa kille är min! Så det så.

Imorn kommer min Sanna hem från Amsterdam, det ska bli mysigt. Snacka skit, dricka vin och bara mysa. Sofia, jag och Sanna. Äntligen. Hoppas bara på lite mer sol, det här jävla vädret kan skjutas. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0