Dan före dan före..

Snart är den här. Julafton. Jag sitter och laddar med julsånger på underbara Youtube. Halkade dock in på OC och tårarna började bränna. Jag tycker det är sjukt obehagligt hur mycket musik kan påverka en. Men härligt är det. Det spritter i kroppen och jag hoppas på ett glas vin ikväll igen. Igår åkte jag hem och däckade på soffan, vaknade till och slog in dom nyköpta paketen... Nu är det BARA resten kvar. Suck. Men jag ska iaf träffa Sofia för lite julmys på stan, så det kan nog bli bra. Om jag bara kommer på vad jag ska köpa. Ungefär...

Nu ska jag nog gräva ner mej i klipp från One three hill istället, jullåtarna är sönderrepade. Men jag känner minsann att känslan börjar sprida sej lite... Äntligen :) Har tänt små söta ljus, tänt adventsljusstaken och druckit te. Mysigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0