Kommer jag överleva?

Jag är trött som bara den. Jag har INGENTING att göra. Och jag sitter fast i ungefär tre timmar till. Känns ju långt ifrån okej omjag får säga mitt. fy bubblan och farao va trist. Jag har redan trakasserat vaktmästarna med min tristess, glott på animalplanet, även fast man kanske inte ska.

Ska jag åka och träffa mina tjejer ikväll? Mina andra tjejer som jag inte sett på länge. Och längtar efter. Skratta, dansa, ha kul och skråla till 90`s. Dom kommer att vara på plats, men jag är så trött. Har sovit dåligt och är väl inte den gladaste i världen just nu. Alternativet är att åka hem, slänga mej på soffan och svulla glass. Det gråa vädret ute VARJE dag gör väl kanske inte direkt saken bättre. Inte så uppiggande. Och nu är det lika mörkt ute igen som det var när jag vaknade i morse, kolsvart. Trist värre..

Synden har drabbat mig idag. Jag är inne på min 2:a VANLIGA cola, inte bra. Men kaffet bråkar med min mage och jag gillar inte magont. Jag ska ändå börja träna och leva ordetnligt efter nyår. På riktigt. Om jag ens vill fortsätta leva så är det ett måste. Nu lät det där väldigt destruktivt, men jag menade att för att ha en bra hälsa och må bra, och leva gott, så måste jag skärpa mej. No worries, folks! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0