Sune-tribute

Utan att tveka kan jag säga att Karl Sune Rudolf Andersson är min stora kärlek. Min stora Idol. Ja, jag VET att han är påhittad, men kan folk älska Kalle Anka så kan väl jag älska Sune?! (Trots snuskgubben bakom det hela)
Jag har en hemlighet som jag känner är dags att avslöja, även om det leder till livstids moddning... Andetag. Jag har en hel drös med Sune-skivor hemma, som jag ÄLSKAR att lyssna på. Det är sjukt roligt. Så är det.. Ganska kul är det när Sune berättar att man får pommes frittes till allting utomlands.

"Kött och pommes frittes" "Hamburgare och pommes frittes" "Vattenmelon och pommes frittes" Gott.

Inte för att begravningar är så roliga, men det blir genast det när Sune ska med pappa på begravning. Jag skrattar.

Snart ska jag åka och träffa mamma och få en massa härliga julsaker. Sen hem och svulla ännu mera lussekatter, måla naglarna, duscha, prova sjumiljoner klädesplagg inför imorn (sämst), och lussa för mej själv. Så omtyckt är jag på torsdagar.

Tack och förlåt.

Kommentarer
Postat av: fanny

snuskgubbe? vad meeeenar du? ;)
ha så skoj ikväll! puss o kram

2007-12-14 @ 11:44:03
URL: http://mammafanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0