Nu Jääääävlar...

Jag var less i morse. Men nu.. Tack, kära arbetsgivare för att ni försöker ta död på mig. Jag vill gråta. Storasyster oxå. Såna idioter borde inte få finnas. GAAAAAAH! Jag ska nog kasta lite porslin hemma ikväll. Eller skrika i duschen. Stackars Micke som bor med mej!! Jag var på lite bra humör i morse, trots måndag och slut på semester.. Men det fick ju vara en dryg timme. Helt fantastiskt underbart. Inte nog med att hela semestern bestått (kan man skriva så?) av regn och kyla och istappar i näsan när man satt huvudet utanför dörren. Jippie. usch va less jag är.. men inte nog med det som sagt. Jag har även fått ett jävla hårstrå felvuxet så det ser ut som jag fått bältros på hela ögonbrynet. Skitsnyggt. och vad hände i lördags? Jo, alkoholsuget stannade av alldeles för tidigt och pappa råkade hoppa lite på min fot så jag är nästan handikappad. (Överdrift). Kul igen. Ja, jag är bitter. Men idag har jag all rätt. Så det så. Snipp snapp slut för nu. Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0