Nya, bättre tider!

.. eller så... Jag hajade inte riktigt vissa hajper (visst är jag kul?) på det där förbaskade blogspot så det fick bli det här istället... Back on track iaf. Typ. Sista dagen på semestern, känns för jävligt, men vad gör man. Den ska iaf spenderas på landet med en massa släkt och massa kul. Nubbelunch (livsfarligt när pappa är med), femkamp och en massa skitsnack. Och skratt och brist på empati när min högst troligt, vääääldigt bakfulle man på söndag vill ligga i en buske och spy hela dagen. Muhhaha. Jag är ond. Fast jag har tydligen varit elakare.. Typ när han påstod att han var nära döden för ett tag sedan och han med bestämd stämma vackert sa: "Jaaa, och dödsorsaken kommer ju vara glasklart. Död pga för tung pung" Stackaren.

Yaya.. idag är jag lite bakis. Men det var det värt. Hade lite härligt besök av älskade storasyster och Majks herr walle (agaton). Vi åt middag, mest drack vi. Och jag tycker synd om dom två stackarna som skulle upp och jobba i morse. Järnkeps på både syrran och majk. Hihi. (Jag sa ju att jag var ond).

Semestern har väl varit sådär... Vädret har ju självklart mest varit moln och regn, så nästa gång jag är ledig blir det solarieholmarna. Att dricka bailyes och öl klockan 11 en måndagsförmiddag känns generellt inte helt okej. Men vad gör man när man egentligen skulle legat på playan och stekt, men man sitter i ett grått jävla kök på söder och ser att regnet bara ökar och ökar och ökar. Jippie. Klart man måste dricka då, det sa tom mamma! Och DÅ får man.

Igår natt hade jag bästaste bebisen här. Han är ju för underbar. Jag vill äta upp. Han somnade halv åtta, väldans skönt, men tyckte tyvärr att det var en bra idé att vakna halv 6 och pilla på en sovande Anna. Fast är man så söt som han så blir man alltid förlåten, förbaskade unge.

image1 

Nu ska jag ägna mej åt lite packning och picka på den bakfulle som ligger och dåsar på soffan! Adjökens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0