Döden inträffade..

ungefär 20.25 igår. Jag var helt trasigt förstört trött. Jag släpade mig uppför den sista biten för backen vid porten och slängde mig på soffan så fort jag kom innanför dörren. Mycket skönt. Mycket välbehövligt. Jag gav upp efter vänner och gick och la mig. Somnade på eh.. några minuter kanske.

Passet i onsdags gick strålande, typ. Högst troligt för att jag fuskade. Ändå var det jobbigt, men skönt. Lagom sådär för första passet. Ingen mördande träningsvärk, men jo, det känns. Igår rekryterade jag även mamma till att börja träna med mej. Utan speciellt mkt övertalning. Mycket bra.

Ja.. har inte så mkt att skriva nu när jag började tänka (ovanligt tydligen)... Jag har inte haft en lugn stund på hela veckan på jobbet, full fart så det skriker om det. Kul men lite jobbigt. Ovant. Och jag är mer svettig efter dom här arbetsdagarna än efter passet i onsdags. Jag vet inte om det är okej. Skitäckligt.

Ett dilemma står på schemat för fredagskvällen. 90`s med Lisa, Cami och Jonna. Mycket skratt kan det bli och även några små danssteg till "Like a virgin" Går även rykten om lösögonfransar. Och sminka oss snygga, vilket för tillfället inte riktigt funkar på mej. Men sånt är väl livet (jävla skit). Dessutom behöver Fanny klippas och så vill hon ha sina vackra, gjorda av mig såklart, örhängen. PLUS att min stackars karl är hemma med nackspärr och honom har jag knappt sett den här veckan. Vi tänkte att vi för en gång skull, skulle ha kvalitetstidshelg. Men egentligen skulle han ju jobba.. Yadayada., Jag vet inte vad jag ska göra. Ilandsproblem? Eventuellt.

Nu ska jag drömma om att få äta lunch och ta en kaffe istället. Adjöken sa fröken (jag är fredagskul idag som alla märker)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Döden ja... den inträffade ngn gång i lördagsmorse vid femtiden för mig.
Ler som vanligt när jag läser din blogg, men väntar med spänning på recension utav fredagens idol!
Puss o kläm

2007-11-25 @ 15:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0