Ensam mamma söker..

Ja, jag tittar faktiskt på det. När jag första gången såg reklamen tänkte jag bara "vad är det för jävla idioter som ska vara med i ett sånt program!?" Men sen fastnade jag. Och det har faktiskt varit ganska underhållande. Jag måste tom erkänna att jag vart lite nervös idag, när tjejerna skulle välja, iaf några av dom.. Sen att en inte valde nån, känns ju mer som tid i TV och hjälp med bygge av veranda än den egentligen anledningen i programmet.. Eller?

Men nu är jag lite förbryllad.. Är det så många som kollar på det programmet att det inte ens GÅR att gå in på tv3.se nu? Mysko. Men men.. jag får väl vänta.

Idag har jag ägnat dagen åt lille Ludvig och Jocke. Vi har varit på Erikdalsbadet och badat bubbelpool och Ludvig har hackat tänder i stora bassängen. Jag och Jocke oxå för den delen, svinkallt. Hua. Men det var underbart att gosa lite med lillen igen iaf, han sov när jag hämtade men sprack upp i ett stort leende när han vaknade till med mig bredvid sig. Underbart.

Det har varit en konstig natt inatt.. så nu sitter jag hemma och väntar på min kära sambo som jobbar, jobbar och jobbar. Kul. I natt drömde jag att jag var med i 24, och att Sanna skulle spränga mej i luften med en handgranat. Och jag fick den precis vid foten, men gjorde bara illa benet och magen. Det gjorde LITE ont, jag skadades inte. Men Sanna försäkrade idag att hon aldrig skulle göra så, för hon vet ju inte ens hur en handgranat fungerar. Känns tryggt tycker jag. Jag vaknade lagom till att jag hade sprungit ifrån nästa handgranat och var vaken framför "Home & away" i ungefär två timmar.. Så spännande på TV runt 4 på morgonen..

Nu ska jag iaf slänga in handduken för idag tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0