ensam tjejkväll och..

Jahapp.. så sitter jag här igen. Jag vill ut på stan och röra mej, ta en öl, snacka skit. Jag hade planerat en tjejkväll i min ensamhet, ett glas vin, pärla, skön musik, laga mat.. det sket sej rätt fort. Det är KASST att vara ensam. Nej, det är det inte, inte alltid. Men just nu.. Självklart var jag tvungen att sätta på Bed of Roses nu oxå, lite tårar, ja men visst, kan ju inte bli bättre.

Ja.. efter några minuter tittandes på Bon JOvi, hjälp. Ge mej. Han är ju vacker. Nästan lika vacker som chris cornell. Vilken man. Chris-skivan är borta, men jag lever fortfarande på minnet från hans bara kropp på konserten i höstas, yummie. Så jag tänkte att jag skulle drömma mej bort hos Bon Jovi lite istället.. Mmm..

Jaja. Iaf. Imorn ska mina partytjejer på kryssning. Jag vill följa med har jag kommit på. Svårt nu dock. Och jag är bitter för att jag inte fått samtalet idag som jag väntat på sen 8 i morse. Kört. Tack och förlåt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför inte hyra en film?

2007-11-01 @ 20:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0