Måndagskaos..

Efter söndagsångest kommer... måndagsångest. Toppenkul. Dagen har varit kaosartad. Men tack och lov ganska lugn i kalendern, annars hade det kunnat sluta illa. Dagen började med att jag upptäckte att jag låg själv och sov i sängen. Va fan? Micke kom ju hem och kramades inatt.. Han snarkade på soffan. Mysigt värre. Sen var frukosten äcklig och torr och nyhetsmorgon tråkigt. Såklart.

Kom in på jobbet efter att ha tittat som en söt hundvalp på alla som jobbar på tvåan, för att dom skulle öppna dörren åt mej. Skärmen med bildspel var paj, självklart, så jag trodde att jag hade börjat första dagen med att totalhaverera en stor plattskärm. Grattis, välkommen till oss! Men det löste sej och jag var oskyldig.. som vanligt!

När jag väl satte mig framför datan för att öppna upp växel och det kittet så funkade inte telefonistprogrammet och det slog mej att jag inte hade någon som helst aning om hur man ens satte igång programmet. Men det gick hyfsat. Men nu längtar jag hem Efter min slöfock.

Herå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0