Nykterist & örhänge

Ja.. tro det eller ej. Men nu får det vara nog. Jag ska sköta mej, med mat, träning (hoppas, hoppas) och vita veckor. Vissa baksmällor är sååå inte värda kvällen innan. En sak att känns så dagen efter, då huvudet väger bly och allt annat känns äckligt, men det är skönt att även känna så några dagar senare. Ingen tror mej, men jag kan minsann bevisa! Spara pengar till London, lyxa till det på helgen istället, kanske en godisbit. Mitt nya liv. (Lycka till)

Idag är det lördag... lördagar är bra. Och sköna. Majkie jobbar och jag ska tillbringa kvällen hos pappa med min underbara lillebror som jag inte träffat på 100 år. Imorn tar vi med oss prinsen och åker och badar. Ludvig älskar tydligen ångbastu, killen är 1,5 år. Ska bli najs.

Jag bara sitter här hemma och sitter.. det är lagom kul. Verkar inte heller vara en massa folk hemma som man kan tvinga ut på stan, som antagligen dessutom är fullproppad med folk. Vilka problem va?

Här är förresten ett par av mina örhängen, som storasyster ska få. Dålig bild, men dom är ganska coola tycker jag.

image17  

Min sladd till kameran är fortfarande borta, så ett suddigt mobilfoto får duga. Fler kort kommer inom kort.

Nu ska jag nog hoppa i ett bad, plocka och fixa bort stöket här hemma och gå ut i luften.

adjökens

Kommentarer
Postat av: Eva

låter toppen! att vara bakis suger :(

2007-11-03 @ 12:18:34
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0