On fire & stort frågetecken

Hjälp va jag vart skojig såhär på kvällskvisten.. Jag är imponerad av mej själv. Får man det? Jag kunde inte trakassera min lillebror med idol-sms ikväll, då han innan deklarerade att han inte kollade. Svikare. Så jag hittade en annan roliga att sms med. Hon tyckte att jag skulle rösta på Amanda och jag sa att "Det är klart, hon är ju den enda i Idol som jag skulle ligga med".. då fick jag gnäll om att jag nog inte var vit, jag lät fullare än nånsin...

Jag tyckte även i Idol idag att Marie såg ut som Sponhgebob FYRKANT i den där klänning. Varför sätter man inte på henne något som passar henne istället? Dumt drag.. Sen att Christoffer kunde åka istället för Mattias!? STORT ? Vad hände? Christoffer var ju en av dom bästa idag, medan Mattias är en sjukt tråkig liten pojkbandkille som alltid sjunger likadant, rör sig likadant och alla låtar hade kunnat vara samma. Att be Mattias sjunga disco är som att be mej sjunga!! Det gör inte någon frivilligt. Knappt under pistolhot. Den största frågan är ändå varför och hur den där fula jävla Andreas fortfarande var kvar! Kom och hjälp honom någon, man kan inte se ut sådär som han gjorde på första uttagningen.. Och hans fru ska vara frisör? Eh.. Byt jobb kanske? Han rörde sig dessutom sämre än en blind med amputerade ben och käpp.. Herregud..

Just nu sitter jag och min kära vän Lisa och har en väldigt underhållande och intelligent konversation på msn.. Lika bra att fläka ut den..


Lisa säger:
christoffer d

Lisa
säger:
skulle inte åka ut

Lisa
säger:
tönt andreas

Lisa
säger:
skulle åka

anna säger:
ja. Andreas är en jävla fjant

Lisa
säger:
ful e han oxå

Lisa
säger:
vet du vad ak

Lisa
säger:
jag kom på nu

anna säger:
näää?

anna säger:
Ja, han är sjukt ful och äcklig

Lisa
säger:
vi måste ha en kväll sen när vi bakar pepparkakor

anna säger:
JA!!!! Värsta mysigt )

Lisa
säger:
men mår lite illa utav honom

anna säger:
ja.. jag vet!! hans fula fräknar och hans fula krulliga hår. KRÄKS!

anna säger:
har han rött krulligt hår på snoppen oxå? gaaaaah

Lisa
säger:
ja, mysa runt o dricka glögg (tycker inte om de) o baka pepparkakor

anna säger:
jag fick en kväljning

Lisa
säger:
japp

Lisa
säger:
ha haha

anna säger:
jag gillar inte heller glögg, men vi kan dricka det iaf. vi är ju svinbra på att dricka

anna säger:
Tyckte du oxå att Marie såg ut som Spongebob?

Lisa
säger:
har man rött i skäggväxten så har man oftast rött i pubis håret

Lisa
säger:
¨minst sagt

Lisa
säger:
nej, tycker att de e lite coolt att hon inte döljer sin kroppshydda

anna säger:
Men han har inte rött, han har ÄCKLIGT morotsoranget. Fattar inte folk varför det finns hårfärg?!

anna säger:
Hydda kan man ju verkligen säga..

anna säger:
Ja, man behöver kanske inte dölja, hon ser ju sjukt bra ut, men man behöver ju kanske inte överdriva med en s.k diskoklänning där allt smiter åt där det väller på na

Lisa
säger:
gillar att du använder na

Lisa säger:
nej, de har inte riktigt kunnat klä henne

Lisa
säger:
men de värsta är att jag tror att de har färgat honom så röd

Lisa
säger:
han var nog inte riktigt så röd från början

Lisa
säger:
men pippkakor måste de bakas


Enjoy. Vi är, iaf jag, lite elaka men folk får vara småelaka mot mig oxå om du känner för dej, jag har en bit till tårarna.

Nu ska jag glo på Paul på 3:an, han är vacker.

Tack & Förlåt

Kommentarer
Postat av: Lisa

Som sagt, jobbigt att vara oss ibland. men jag gillar konvensationen (stavas de så?) blanda snack om äckel andreas o en myskväll med pepparkaksbak... tack o felåt

2007-11-09 @ 23:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0