Seg, segare onsdag

Visst, klockan är bara 8.30, men dagen känns seg. Väldigt. Jag är snuvig (igen) och har druckit dagens första kaffe utan resultat. Solen börjar iaf sippra fram under markiserna. Det är ett plus. Telefonen har varit så tyst att jag provade att ringa, för att kolla så jag startat upp rätt. Det hade jag.

Somnade rätt tidigt igår, vaknade dock många ggr i natt, som vanligt den sista tiden och kropp o knopp vill inte riktigt vara med idag. Mycket piggare igår. Suck. Helg snart igen och jag vet inte vad jag ska göra.. Inte festa iaf, vad gör man? Låter tragiskt men lite så är det.. Det är det jag är van vid, ungefär.. Om inte en hel natt så några öl. Men jag vill inte. Orkar inte vara bakis, äcklas av tanken på alkohol.

Skyndade hem igår i regn och fick god o nyttig middag. Couscoussallad. Gott och bra. Blev mätt ovanligt fort och stoppade i mig en banan innan jag skulle sova för att inte vakna hungrig inatt. Åt bra frukost i morse, är fortfarande väldigt mätt. Känns som en bra början.

Fy, det här känns ju rätt trist. Roligare att skriva om nåt roligt.. hmm..? Sorgligt men sant, men jag kommer inte på nåt just nu som faktiskt känns roligt eller speciellt bra.. London o januari, visst, men det är två månader till dess.. Jag blir inte speciellt smart eller duktig av att stirra in i en dataskärm. Jag vill ha en utmaning. Nåt jag antagligen inte tror att jag klarar av, men som jag ska fixa. En kick. Motivation. Inspiration. Vart finns sånt?

Kommentarer
Postat av: fanny

det finns på granitvägen den första december! =) du är gryyyyym! =)

2007-11-07 @ 10:09:04
URL: http://mammafanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0