SlappZlatan

Allvarligt.. alla denna hysteri kring Zlatan, varför? Jag har aldrig fattat och jag kommer aldrig att fatta. Helt klart inte. Ja, han är duktig, mycket duktigare än de flesta på planen, MEN. Han verkar divig och igår gick han ju hela första halvlek runt på planen och lallade. Det funkar inte. Han var bra när han fick tag i bollen, men resten av tiden tyckte jag att han gjorde en riktigt jävla klen insats. Går runt där och ser ut att tänka på vilket hårband han ska ha nästa match.. Nää, usch. Slapp tycker jag att han är. Någon som håller med eller är alla beredda att höja honom till skyarna för ingenting!?

Nog om det.. Men jag har rätt i den frågan :)

Idag är det söndag.. Placebo, (förövrigt min senaste upptäckt, ja, jag är seg, men bättre sent än aldrig) i högtalarna och gott kaffe i handen. Godiset till frukost ger minuspoäng, men det får gå. Post Blue med Placebo, den kan man lyssna om och om igen på.. Men jag måste nog på något vis skaffa nya hörlurar till min ipod, dom är inte stabila.

Jag längtar så jag vet inte vad till London. 1,5 månad kvar av kyla, snö, jul och jobb. Hur ska den tiden gå fort? Kommer antagligen inte att hända. Tips på hotell i London tas gärna emot förresten. Tänkte passa på att bo lite lyxigt när vi väl åker, som inte är varje vecka. Mysigt ska det bli iaf.

Jaha.. helgen är snart slut. Igen. Känns inte alls så bra. Jag och mami kom på igår att jag på ett kick gått från snorvalp till finansvalp (som för övrigt är ett sjukt kul ord). Eller nåt. Lagom kul. Men det ska nog gå bra!

Nu blir det pärlpill och skaffa nya liggsår av soffan.

Hejhopp.

Kommentarer
Postat av: Joääcke

Öh, jag kan jätte gärna slopa zlatan, han är faktiskt inte alls snygg heller som fotbollsmän SKA vara!

2007-11-18 @ 18:47:06
URL: http://jucke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0