Tisdagsvin eller botningste?

Dagens ilandsproblem.. Vinsuget växte sig lite större (det var obefintligt innan) när jag kollade igenom några bloggar och jag kunde för allt i världen inte bestämma mig för om jag skulle ta ett glas vin eller dricka en kopp te, för att istället försöka bota min förkylning. Det tog en halvtimme för mig att besluta mig för att smaka på vinet, för att sedan koka te och njuta betydligt mer än det. Lösningen var nära.

Jag har väl egentligen inte jättemkt att skriva om idag.. Dagen har varit slapp, igen, jag har givits utegångsförbud för att min förkylning ska försvinna till upplärningen på torsdag. Det går sådär. Jag har glott på film, druckit te, ätit nyttig lunch och pulat med örhängen. Igen. Men motivationen och inspirationen är inget att skryta med för tillfället, snarare ganska trist och enformigt.

Jag läste just en blogg, där skribenten i fråga skrev att hon hade uppemot 8000 läsare.. Det är sjukt. Det sto dinget intressant, whatsoever "Hej, idag har jag haft datakunskap i skolan, jag jobbar som modell" Grattis, du är vinnaren i världens sämsta bloggare, eller? Visst, jag läste, men jag råkade ju dyka på bloggen, gör 8000 personer om dagen det? Kanske. Förlåt mej i så fall. Observera att jag härmed inte påstår att min blogg är sådär väldigt intressant, men så har jag ju fem-sex halvtrogna läsare oxå, fullt medveten om denna katastrofala läsarskara, ja :)

Jag ska iaf dra mej ner och handla med ipoden i öronen och mössan på skallen ska jag hålla mig frisk. Inhandla nåt gott att knapra på, just nu skiter jag i att allt gott är onyttigt, för jag är ensam och har tråkigt. Dessutom har jag halsat hosmedicin halva dagen, och det är inte ett hett tips.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0