Sven-Ingvars?

Jag kan vara sämst i hela världen på att komma på en fyndig rubrik. Jag har placerat mej framför datan, ätit mina frukostmackor och smuttar på kaffe som nyss är bryggt i min första egna kaffebryggare. Vuxenpoäng eller vad?! Jag fick iaf nästan rätt kaffefilter till slut.. väldigt mycket för små, men man slipper använda lupp för att se det. Tack.

Igår hade vi en trevlig kväll hemma, micke kom hem runt halv sex, vi drack lite vin i väntan på världens bästa Grey´s och jag kom på att jag skulle börja pula med ett armband. Sagt och gjort. Tyvärr gick det väldigt fort och sen var skallen tom på kreativitet. IGEN.

Micke somnade som en sten igår, trots löften om att han var pigg och yadiyadi. Han sov innan han la huvudet på kudden. Jag hade det lite svårare. Jag ville bara inte somna. Eller jo, jag ville inget hellre, men min skalle skulle självklart bråka. Jag fick, den sjukaste och sämsta låten på skallen... "Dom sista ljuva åren... är dom bästa i mitt liv..." VA? varför, varför, varför?? Varför kan jag ens textraden? Sjukt irriterande. Jälva sven-ingvars eller vilka det är. Sopigt är det iaf. Enda gången nånsin jag LYSSNAT på dansbands-musik, var när jag var typ 6 år och min favritfilm var BlackJack. Jag hatade tecknat, så jag kollade på svensk film där dom pökar i bilen, skriker fula ord och sjunger dansbandsmusik. Inte konstigt att jag är som jag är idag. Den filmen har jag säkert sett..hmm.. 120 ggr, utan att överdriva. Skadade barn.

Imorn ska det iaf bli mysigt att hämta mamma på arlanda, var så härligt att prata lite med henne igår. Jag ringde en sväng till hotellet, varpå nån liten kines (hon lät väldigt liten) svarade "halo, can i hep yo?" Jag vart lite ställd innan jag kunde få fram vilket rum jag sökte.. jaja.. Mamma var gullig iaf när hon sa att hon hade fotat när hon tog sitt första steg på kinesiska muren.

Nu ska jag hoppa i badet och hoppas på att få träffa min gulliga Anne ikväll. Lillpluttan. Hon var gudomligt söt i lördags i sin lill hjärtklänning och jag tycker det är underbart att vi hittat tillbaka till varandra!!

Två av mina vackra flickor på Coctailparty.

image8   


Jag och min storstrumpa


image9

Ja.. jag vet att jag ser ut som ett suma a la spongebob fyrkant, men Lisa har erkänt att hennes kamera får MEJ att se väldigt rund och fyrkantig ut. Tack för i lördags, tjejer! Och alla andra som var där! Framför allt Carro och Mickis som fixade mej mej!! Vi var det bästa teamet. Tyvärr är avsaknaden av kort på er rätt stor, då vi sprang åt olika håll hela kvällen! :)

Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: fanny

lite bitter att jag missade... hmm, men men du får berätta allt på tisdag. ska bli super att få hit dig! kraaaam och trevlig helg! =)

2007-10-12 @ 11:10:25
URL: http://mammafanny.blogg.se
Postat av: Sandra

Vilka va dom förbjudna hånglen???

2007-10-12 @ 11:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0