Vackra smycken?

Haha.. vill nån läsa nu? Jag suktas med fina smycken, mest har jag lovat Sofia att hon ska få se dom. Så jag kan bli inspirerad om hon nu blir sugen på nåt. Jag måste passa på att visa upp min senaste otroligt (elle rnåt) lyckade klippning som amatörfrisör. På fyllan. Tack, Fanny för att du var tillräckligt berusad för att våga. Men du är fin!

image10

Jag åkta långaväga till Lidingö i tisdags och hade en efterlängtad vinkväll med Fanny, planerad sen ett år tillbaka. Och ja, jag tjuvrökte på balkongen, jävla rosévin. Men vi hade väldans kul och trevligt. Tjejsnack, tjejsnack och åter tjejsnack.

På lördag ska jag ÄNTLIGEN kramas med Sanna och Annika. Jag längtar. Sanna och jag har som tidigare nämts, pratat med varann på datan och skrattat ihjäl oss åt gamla minnen, bravader och mindre roliga (då) saker. Vi ska göra detsamma på lördag är det tänkt. Skratta, kolla dom hemska sälenfilmerna (riiiiiice, ALONE, öråd, tatureade knullhögen, fotogen i petflaska o.s.v...)

Nu känner jag mej dock inte sådär jätte skrivsugen längre, eller mest är det ganska tomt i skallen, så det här får vara nog.

image11  

image12  

Tjopp och gonatt.

Kommentarer
Postat av: fanny

anna, du måste SERIÖST börja blogga med lite mer kontinuitet! ;)

2007-10-23 @ 15:24:45
URL: http://mammafanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0