Återkomst

Ojdå... tiden går fort när man har kul, eller hur är det?! Jag har dock varit när apå att skriva måååånga ggr, men det har som ni märker inte blivit av.. Men Fanny tjatar sej röd så jag måste väl då (förlåt, gumman)..

Söndag kväll... Jag vaknade tidigt i morse, lagom till Micke väckte mej innan han gick o jobbade rättare sagt..Åkte in till stan, träffade min söta mamma, åt och drack kaffe, fyndade fyra små sjukt söta tänger till min lite mindre lyckade smyckestillverkning (kan tänger vara söta!?). Jag träffade Anne och hennes vän och vi strosade bland inredning och jag blev pysselsugen.. Sen råkade jag få ett ryck och kände mig jätte tjejig och pysslig, så jag köpote en ny tjejbok, mer pärlor och satte mig hemma i soffan och gör det egentligen fortafrande. Ibland så är det mysigt att vara själv..

I fredags var jag och kalasade med dom bästa tjejerna. Förfest på Valhalla (som värdinnan själv skulle sagt), med en massa tjejsnack och skratt. Och ett lustigt toabesök, som fick mina nätstrumpbyxor att HELT och totalt att fastna i smycket bak på mina trosor. Ojdå.. Jag ropade lite generat men med skratt i halsen på Cami som fick komma och titta. Och skratta. "Men va har du på dig kvinna!? Ska det här kallas för UNDERBYXOR!?" Haha. Vem använder ordet underbyxor? Men jaja.. Vi fixade dit en sax och jag fick behålla mina trosor, men dom heltäckande strumpbyxorna fick åka på. Det finns bildbevis oxå, tyvärr.
Vi spatserade till slut till gamla Metropolis (eller vad det nu hette, jag var aldrig där då), för att dansa götarna av oss till "Klubb 90`s", hur kul som helst!! Dansade till alla gamla dängor som Mamboo nr 5, Barbie girl, Roxette och så vidare.. Kul som attans, men igår gick jag inte utanför dörren.

Nu orkar jag inte mer, på söndagar får man vara trött och seg och nu skriker pärlorna. Adjö

Kommentarer
Postat av: fanny

bra gjort, ser att du är på G med bloggandet igen, ses imorgon! kram

2007-09-30 @ 23:29:00
URL: http://mammafanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0