Hööööst!

Äntligen måste jag ändå säga. Hösten är mysig. Fast under sommaren känner jag alltid att det är lite skamligt att längta efter hösten. Dock har ju den här sommaren inte varit nån sommar, utan snarare en äventyrsresa (väldigt händelselös) till Grönland. Där är det ju väldigt fint med sandstränder och iglos o sånt.. Typ. Sååå.. Därför har jag med all rätt längtat efter hösten den senaste månaden! Och nu känns det som att den är här.. När man går ut på morgonen ligger det  nån sort råhet och fukt i luften som doftar höst. Och daggen gör mark och gräs fuktig. Jag låter som en kass, oavlönad poet, eller hur? Skitsamma. Härligt är det :)

Nu är jag på lite bättre humör. Hamnade efter mkt om och men på Vinge, vilket är helt okej. Här är dom snälla. Jag önskar bara att jag inte såg ut some tt tvättäkta mähä idag, men vad gör man? Tror man att man ska svara i telefon när bönder som inte hittar sina kossor, klär man sej inte i kavaj. Inte jag iaf. Jag ska kompensera med slirre imorn tror jag bestämt. Med prickar på. (intressepiano i ögat)

Den här hösten har forhoppningsvis även med sej en del skojsigheter i baggaget... Framför allt så ska jag och mina galningar ha ett härligt Coctailparty den 6:e oktober. Det kommer att smälla. Och alla kommer att vara vackra. Iaf inpå småtimmarna, sen har ingen koll på det längre och vad gör det då? Inget. Vi ska ordna bål, och tvinga stackars pojkarna att klä sig i kavaj. Jag ska rota fram ett par högklackade historier nånstans och skriva in i min kalender att jag ska ägna söndagen åt skoskav och bakispizza.

image7 

Här är dom två som ska rulla hem från festen, eller ragla, välj själva tjejer.
Jag tror att tillställningen kommer att bli toppen, jag önskar bara så in  i norden, vilket fiffigt och otroligt uppiggande uttryck, att min Sanna och min Sofia kunde komma. För bövelen. Uppleva Stötenminnen i aftonklänning. Kan bli kul.

Jag ska förhoppningsvis skaffa mej ett schysst och kul jobb oxå. Prio ETT. Det här går ju inte, detta guttaperkande, never again.

Idag ska jag träffa kära Cami ändå. Kramas, fikas och terapias. Och leta behagsskjortor. Det kan bli skoj. Jag har även kommit på att jag ska hitta en höstfärg att utse till mig själv. Varför? Fråga inte, men det ska bli trevligt. Sen att jag kanske köper ett plagg, använder det för nyhetens behag en-två ggr och sen gömmer hör inte hit. Jag måste ju vara så jävla flexibel på jobbet, kan lika gärna fortsätta när jag kommer hem... Vad tusan snackar jag om?

Helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0