Sanna Maria Sund & lite annat

Herre min skapare.. Det här kommer inte bli kul för någon, förutom för mig. Och lite för Sanna så jag skriver iaf. Muhaha. Sanna var så vänlig att nyligen påminna mig på Facebook om en fruktansvärt rolig sak vi gjorde när vi var små. För ungefär tre år sedan. Vi skrev små dikter om varandras "dater" Det var toppenskoj. Tvättäkta tantsnusk som Sanna sa att hon saknade idag. Tex träffade jag en kille då som heter Kalle, och alla vet väl vad det rimmar på.. Ja... Jag behöver ju inte gå in på detaljer, men återigen får detta mig att fundera på om vi verkligen VAR 19 i skallarna oxå på den tiden. 14 säger jag. MAX. Sanna träffade en kille som heter Johan och honom hade vi oxå kul med.. Eller nja, hon hade, jag siktade mest.

Eller när vi skolkade för att åka sopbilen i 3:an på gymnasiet. Till Mcdonalds för att äta glass. Med sopgubbar vi kände. Huua. Vi skrattade gott åt det iaf, när vi talade om det sist.

Jag ska nog kika på Sälenfilmen lite mer idag. Micke kanske inte kommer att vatra jätteintresserad men jag kommer vara. Sanna hånglar med Tooooooomas, som hon förövrigt tror är en kille hon flirtat med dagen innan, men det visar sig att det inte var samma person. Sen att två helt olika, främmande människor för varandra, ser ut som tvillingar kan ju inte dom hjälpa. Inte hon heller. På den tiden tyckte vi att det var så roligt att det kom in två örebroare (förövrigt dom som ville ha ut Sofi från toaletten och lovade att dom inte var nakna), och frågade "Finns det någon Anna här?" "Ehhh,.... ja...." Svarade vi och jag letade frenetiskt i minnet efter om jag sett någon av dessa två kvällen innan. Icke. Dom letade efter en annan Anna. Hungriga var dom iaf, och vi hade just ätit men inte orkat plocka undan. Vi måste ju såklart dokumentera det här kommer vi på, och ber dom gå ut för att sedan knacka på igen, med filmkameran på. Sagt och gjort. Dom kommer in igen, börjar äta våra rester osch diskar våran disk. Och får oss att skratta så vi kiknar över deras dialekt. Sen var det dom oxå som presenterade oss för "Den tatuerade knullhögen" tack. En milstolpe i livet, helt klart.

Som jag tidigare sagt var Sälen helt hysteriskt.. Jag mådde riktigt dåligt en dag (jag var INTE bakis) men Sanna tyckte såklart att jag skulle ta en drink. Det var ju bra... Jag har nog aldrig varit så bakis som dagen efter det. Men kul hade vi minsann. RICE, RICE, RIIIIICE.

Nu tog nostalgitårarna slut så jag ska väl typ koncentrera mej på annat.. Som att det är fredag idag.. Wiho.

Intervjun i morse gick nog strålande, så nu är det bara att hålla tummarna för steg nummer 2. Stöd, tack!! Jag har sett min man typ 20 minuter den här veckan, så ikväll ska vi äntligen ses lite. Ska bli trevligt. Imorn ska jag få flera vuxenpoäng än jag redan har. jag har ju för bövelen skaffat ICA-kort, det är väl vuxenpoäng om nåt?! Illa.

adjökens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0