Seeeeg

Usch... Jag bara sitter här och sitter. Kortnumrena bråkar, jag vill gå hem, huvudet snurrar, och jag är bara allmänt seg o trött. Jag trodde ju även att jag skulle få sovmorgon i morse, 07:59 ringer telefonen: "Hur snabbt kan du bli klar? Det är kris" Jag - "eeeeeh... ja.. jag har just gått upp och håller i filpaketet på väg att fylla min frukostskål... i morgonrock" Sen gick det fort. Rota bland kläder, i messen i vårt sovrum, bre två snabba mackor, springa ner utanför huset, vänta på den förbeställda taxin och sminka mej i bilen.. Lever jag ett flashigt liv eller ej? Ej skulle jag säga..

Jag har iaf bossat idag i repan när alla tantor åkt bort. Yeah. En snorförkyld Lisa kom och dregglade lite äckel på mig, men hon kompenserade snabbt upp det med sin härliga skånska och sin höga flumnivå. Istället känns det just nu som att dom elaka små bakterie (jävlarna) har hoppat på mej o kryllar nu i hela min kropp. GAAAH. Stryk ska dom ha. Nu är det äntligen helg iaf.. Jag ska nog mest ligga på soffan och deppa över min vita månad. Eller vara fjorton år och grina över att jag inte har en aning om vad jag ska göra med mitt liv. Kul liv? Sådär va..

Hösten kommer kanske bli mysig ändå.. Jag börjar så smått planera en tripp till min älskade Sanna, ska bli underbart om det blir av. Shoppa lite, parta lite, bara umgås med henne för en gång skull. Du och jag och Gud, Sanna (Observera att jag skrev GUD med stort G, ja, jag ÄR jättereligös...)

_____________________________________Tekniskt fel________________________________________ 


Hoppsan.. Nu sitter jag hemma hos mami och det är visst lördag.. Jag började ju skriva igår, men sen ville datan kolappsa, och då ville jag inte riktigt hänga på bloggen längre. Så nu är jag här.. Igen. Lördag, klädd med sjal, bohemiska örhängen och med ångest för ett par sjukt snygga skor jag köpt på rea! Varför ångest? jo, för att jag ligger på minus kanske... Yaya.. Idag är det lördag, finns ju roligare saker att tänka på.

Jag känner mej hängig idag oxå, inte alls så kul (för nu var det genast mycket roligare).. Men jag är iaf nykter, jag kämpar på med min vita månad, och det går så bra så. kanske därför jag åt godis, chips och dip till frukost i morse? USCH. Vomera. Nu flummar jag igen, så det är lika bra att låta bli att fortsätta :)

Hejhopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0