Soponsdag

Ja.. jag är bitter. Låt mej vara det idag. Jag sitter och hänger på arla, och tydligen ska jag till jordens tråkigaste ställe i eftermiddag.. Kul. Jag som äntligen kunde planera att hänga med Camilla idag, hopsan.. Så ska jag tydligen jobba till 18 istället för till 16. Tackar och bockar. Idioter. Tur att jag snart blir av med den här skiten. Ett vanligt hederligt schema, eller normala arbetstider? För mkt begärt? tydligen.. Där rök min goskväll med camilla, som sagt..

Igår hade jag iaf en mysig kväll med min man. Äntligen. Känns som vi inte träffats på veckor när han jobbat en helg. Hemskt men sant. Så igår åt vi godis (ajjabajja) och tittade på en underbar film. För att inte tala om alla lustiga människor i Idol. Jag säger bara stackars barn. Undrar verkligen hur många av dom där som skojar. Alla väl? Hur som haver är dom ju väldigt skojiga att titta på.

Usch, jag har ingen skrivmotivation nu. Jag har tråkigt, vill sova och vill aldrig mer ha med det här stället att göra. Så det så.

Hejhopp.

Kommentarer
Postat av: fanny

hej du gumman. snart slipper du ju skiten, håll ut lite till nu! vi får ses snart, fast... det blir ju aldrig av! haha, men om man säger det hela tiden så menar man ju det iallafall. jäjä. pok

2007-09-05 @ 09:55:01
URL: http://mammafanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0