äntligen fucking friday

Jag vet, jag är skamligt dålig på att blogga för tillfället. Men vad gör man när man är en väldigt upptagen kvinna? Då är det inte så lätt.. Yadayada, svammel, svammel lixom.. Jag har bland annat varit i Kroatien på företagsresa sen sist. Det var kul. Hysteriskt, intensivt och slitigt men väldigt kul. Väcktas av alarmet klockan 5 förra fredagen, in i taxin, Arlanda. Planer lyfter 06.40, klockan 05.10 på lördagmorgon går jag äntligen och lägger mej för att bli väckt av larmet klockan 8 igen. Pigg och fräsch. Not. Ungefär så lunkade helgen på. I konstant vinstim i rasande fart. Det var dock grymt härligt då solen tittade fram och få lite äkta vårkänslor i hela kroppen, blandad med havsluft och palmer runt omkring.

Idag är det iaf fredag, vilket är mer än skönt och mer än välbehövligt. Har hängt med mina älskade arbetskamrater i två veckor i sträck, ska bli kul att umgås med några andra. Så får man väl tycka?

Imorgon är det dags för ett mördarpass på gymmet, vilket inte kommer att gå galant. Jag är återigen mer otränad än Nalle Puh. Skandal. Sedan väntar tjejkalas hos Jonna och till sist innebandykalaset, det årliga. Kan bli kul, kan sluta exakt hur som helst.

Fredag. Jag har fått en invite till vinpimpling i solen på medis. Efter klockan 18. Jag slutar klockan 17 och har två väskor att släpa på. Jobbigt värre. Dessutom väntar ju vinstimmet imorgon. Jobbigt va?

Nu ska jag vänta på dagsslutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0