Fredag snart igen..

Jag vet, förlåt! Skamligt. IGEN. Jag fattar inte varför jag blivit så kass på det här.. Jag har ju massor att skriva om. Tex kom jag på igår, ytterligare en gång att jag har noll och ingen karraktär. Jag är kass. Vilket jag skulle vilja kalla Facebook för oxå just nu.. Det går ju inte att ladda upp kort. Skitställe. Hur som helst.. Jag var ju extremt duktig med träning och allt möjligt innan förbaskade Dubrovnik. Där gjorde jag inte annat än drack och svullnade upp. Eller jo, jag var full och njöt av våren och apelsinträden, men bortsett från det... Efter att jag kommit hem har hela jag rasat. Knappast i vikt (i wish) , utan ur tränings och nyttighetesynpunkt. Skit oxå. Jag kan inte förstå varför det ska vara så äckligt svårt att bara vara duktig och nyttig och kanske lyckas gå ner ett kilo? Eller femton. Jag KAN inte. Jag tycler för mycket om choklad. Och glass. Speciellt när det är sol.. Skit. Nog med självömkan.

Våren är här. För att stanna hoppas jag av hela mitt hjärta. Problemet är bara att jag gärna vill vara våralkis dessa dagar lika gärna som sommaralkis. I morgon är det fredag och jag vill ha sol för att avnjuta nåt glas vin i solen med Anne efter jobbet. Efterlängtat och härligt om det blir av. Jag längtar ju redan nu, det säger väl en del. Att behöva sitta instängd på ett kontor när det är blå himmel och strålande sol, och det LUKTAR tom vår överallt, är plågeri. Det enda som är bra med att det är på vårt kontor är att vi knappt ser ut, och jag är skitbra på att låtsas som att det regnar.

Helgen var grym. Dock har jag varit sjukt trött hela veckan, men ändå.. I lördags åkte jag och Jonna och kämpade på gymmet i nästan 2 timmar. Mycket bra. Åkte hem, duschade och powernappade på soffan. Mötte upp Lisa och tog mej till Jonna. FF i hennes hus. Nalkande innebandyfest. Korkade upp vinet och drog fram kamerorna. Och kladdkakan. Men eftersom vi svettats var det okej. Så här kul hade vi;

image63

Rattarattara...

Söndagen ägnades åt solande på balkongen, besök hos pappa och årets, för mej, första grillning. Hur skönt som helst. I detta nu är det väl ungefär det jag minns av veckan.. Har varit fullt upp på jobbet, likaså i min tjocka skalle så jag har mest.. glidit med.

Nu är jag iaf nybadad och insmord och sängen väntar. Kanske tom att jag ska orka slänga på lite nagellack? Fredagen till ära.

ajöogonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0