Syndens helg

Nu funkar äntligen bloggen igen. Tur eftersom jag har velat blogga flera ggr under helgen. Främst på fyllan. Osis att det inte hände, hade kanske kunnat bli lite kul inlägg?

I fredags hade jag en sjuk pojkvän hemma, så jag åkte hem efter ett glas vin på aw:n. Vinnerven ryckte värre än på länge, så jag fick över syrran på en massa glas vin. Vinboxen tog iaf slut och Mickes risotto slukades. Fulla. Igen. Men kul och mysigt var det med snuskprat om snoppar och tuttar. Som vanligt.

Vaknade lite småseg i lördags men hade iaf sovit tillräckligt länge. Vi hade en mysig dag tillsammans, äntligen. En ledig pojkvän att skryta med ligger knappast på mitt bord.

Nu har jag väntat i en hel dag med att fortsätta skriva på inlägget.. Eller ett dygn snarare. Jag är omitiverad. Men jag har iaf sovit igen helgens lördagsnatt. Gick och la mej runt 8 på morgonen, i takt med fåglarnas kvitter. Vaknade halv fem på eftermiddage, vi släpade oss till Pizzerian som inte var värd den ansträngningen. Varför lär man sej aldrig?

Jag hoppar det här nu, jag ska väl jobba eller så. Men jag har iaf uppdaterat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0