Back on work

Hade kunnat skrivit back on track, men det kändes lite lögnaktigt, men jag jobbar i alla fall. Alltid något. Fick på mig kostymbyxorna ovanligt lätt i morse så dricker nu en cola för att känna mej sådär lagom fet igen. Känner förkylningen i skallen, och näsan vill inte riktigt vara frisk, men jag måste vara här. Mår dock väldigt mycket bättre än jag trodde igår, så det är skönt. Inte alltför mycket att klaga på.

Fredag.. Väldigt skönt. Trots att hela veckan varit som en kass fredag för mig. Solen glimtar in genom fönstrena som jag måste sträcka mig på för att se ut igenom. Tog mig i kragen igår och knatade ut i solen för att lyckas skaffa tårtprylar, och det var inte ens skönt. Underbart att solen sken, men det var så j ' ' la kallt. Jag kunde inte ens hålla handen på alla hjärtans dag. Inte helt schysst. Så jag vet inte om solen lockar ut mig så mycket. Inte med en envis infektion i kroppen. Det ger ljus, energi, ja. Men knappast någon vårvärme. När kommer den?

Såhär motiverad är jag till bloggandet i denna sekund.. Inte alls. Så tjipp.

Kommentarer
Postat av: Lars

Snygg banner!
Vill du hångla?

2008-02-15 @ 20:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0