blommor och bubbel

Blev väckt igår morse med en assiett blåbärscheesecake och två värmeljus. Hur mysigt som helst. Fick som vanligt bråttom ur sängen men vart på bättre humör av att komma till jobbet och mötas av blommor och tårta. Chokladtårta rakt igenom. Mer jag kan det inte bli. Sockerhalten låg på en lagom nivå hela dagen. Stissig. Det var lätt ordnat.

Dagen sprang förbi, återigen. Kan man inte ens få lite längre dag på sin födelsedag!? Nej, tydligen inte.. Dagen avslutades i alla fall med att världens bästa Micke kom förbi jobbet och drog med mej till sitt jobb. Öl. Bubbel, ja tack. Och sinnessjukt gott vin till maten. 300 kr glaset. Tre rätters middag och en massa mys över bordet. Hålla handen, gratulationer, och skratt. Fånigt? Kanske. Men underbart. Tack, älskling för kvällen, som var underbar.

Så,,, idag har jag varit trött. Sen jag vaknade. Vart uppdragen ur sängen och lämnade hemmet sju minuter senare. Förvisso osminkad, men påklädd och. Alltid något. 1 av 2 är inte helt fel på den tiden. Kom till jobbet hungrig som en varg, trots middagen igår. Till skillnad från Micke som tydligen inte kunnat äta ens ett äpple idag för att han fortfarande är mätt. Ikväll ska jag åka och gosa med min Ludvig. Alldeles för länge sen vi sågs, och jag kommer grina om han inte vill kramas med mej. Helt klart. Imorgon är det torsdag, vilket betyder snart fredag.


Mina fina blommor jag fick på jobbet, som fortfarande står och småler mot mej.

image38 

Kommentarer
Postat av: Jual Rumah di Jakarta

Thanks for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic.

Postat av: Grosir Baju Murah



More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.

Postat av: Jual Laptop

I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0