Hundmorfar

Förresten, Grattis, pappa! Han har gått och blivit stolt hundmorfar på äldre dagar. Och till mej var han givetvis väldigt noga med att påpeka att han nu är hundmorfar, men ingen VANLIG morfar minsann. Pik? Eh ja. Ganska lättuppfattad sådan. Vovven fick iaf tre pyttesmå söta pojkvalpar.

Tänkte även passa på att säga till dem som läser min blogg att äntligen ska jag börja med bloggträffar! Jag ska ha som mål att träffa en läsare i veckan, och den som är först till kvarn får välja café! Tänkte att det passade bra till mitt 100:e inlägg, som blir det nästa jag skriver.. Så.. varsågoda och slit i mej.

Kommentarer
Postat av: j

Jag är först att tävla, tjingpax!

2008-02-07 @ 16:35:06
Postat av: J

Sweet, känner mig hedrad.
Då får jag äran att välja ställe också. härligt

/comeoneileen.tjejsajten.se

2008-02-08 @ 12:46:01
URL: http://comeoneileen.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0