Motivation under 0:an

Stirrar mej egentligen blind på tangenterna. Vet inte vad jag ska skriva. Men känner ändå någonstans att det behövs. Det känns skönt att få det gjort. Att ventilera, dela när det känns tråkigt. Sen om det bara delas mellan mej och datan får det vara så. Alltid något?

Vaknade i morse och kände mej inte alls peppad. Till något alls. Ville helst kidnappa Micke och tvinga honom stanna hemma. Ligga under täcket hela dagen, mysa. Skratta. Prata. Bara vara. Tiden går för fort för att jag ska vara helt tillfreds. Igår längtade jag efter att träna efter jobbet, nu vill jag hem och slänga mej på soffan. Laga mat. Glo på teve, och slappa. Glömma litet tag.. Får man?
Jag borde ju ändå gå och träna, det vet jag. Är livrädd att jag ska tappa ALL motivation, den är redan lägre än på länge. Gör jag det så är det kört. Då kommer det snart vara jag som är med på tv-dokumentär och väger 400 kg. Jippie. Va kul det ska bli..

Helgen har iaf varit bra. Trots att jag degade igår. Kanske inte åt den mest exklusiva middagen på falukorv och pasta men ändå. Jag sov gott, med en arm runt mej hela natten. Underbart härligt.

Nu måste jag lägga ner det här och försöka göra något annat.. Typ äta mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0