Skumpa och Goodiebag

Så kan man väl sammanfatta min onsdagskväll.. Fick i sista minuten en stackars övergiven biljett till "Make-up-store festen" igår ikväll. Drog med mej Lisa, trots trötthet och längtan efter mitt varma täcke. Och hennes träningsvärk. Vimlade av en massa snygga, översminkade tjejer. Och så vi. Eller Lisa var snygg, men jag var en liten grå mus i jämförelse. Haha. Inte förvånande. Sen att folk gick runt i knallgröna klänningar och hade lila skyhöga, KLUMPIGA skor med peeptoe, nej tack. Ingen avundsjuka där inte. Intog rätt snabbt det första glaset skumpa och kikade runt efter alla utlovade kändisar. Och ja, ALLA var där. Om man är fantast inom dokusåpavärlden, vill säga.. Paradise Hotell, BB, The Bachelor. Seriöst, kan man ens kalla dom för kändisar? Och den gudomliga (eller inte) Natascha Peyre med sin mediekåta pojkvän.. Inte nog med att hela hon typ är två vandrande meloner eller att hon ser ut som 12. Hon är två äpplen hög och har kropp som en vandrande pinne. Sexigt.

Efter några glas skumpa och nåt glas vin började vi bli oroliga över att vi faktiskt skulle få gå hem tomhänta, (förutom med något högre promillehalt än när vi kom). "Anna, jag tror faktiskt inte att vi kommer få något" trodde Lisa och såg lite för seriös inte... "Inte?!" Jag med lite smått panik i rösten... "Njae, det känns bara inte så" Tji fick hon. Två minuter senare vandrade "modellerna" ner med färgglada Make-up store påsar i händerna. Jammie. Fick två ögonskuggor, provträning i tre veckor, ett lippgloss, och lite annat smått och gott. Mycket bra.

Dåsade i säng när jag kom hem, efter att en pojkvän tvingat mej att duscha. "Jag vill inte, jag är trött" då fick jag höra att han minsann var dräsch och nybadad och vart så gott som inslängd i duschen. Sa han att jag var äcklig då? Kan någon svara på det?

Brunettanna loggar ut för nu. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0