untz untz untz..

Fredag. Sjukt underbart skönt. Dagens första kaffe intas. Varför är det godare att dricka kaffe ur glas än ur kopp? Igår började jag skriva på ett inlägg. Ett sjukt dåligt. Jag blajjade på, mer än vanligt.. har en känsla av att det här inlägget kommer håll ungefär samma klass. Alltså ingen alls.

Åkte till Lidingö efter jobbet i onsdags och gosade med sötaste Ludvig. Han vart glad av att se mej och ville gärna läsa bok, leka med min telefon och kramas. Han somnade för en gång skull på ett kick och jag vred mig natten igenom. Vet dock inte varför. Fullmåne? Fick väcka ungen halv åtta, för att stressa iväg till dagsi. Han vart ledsen över att bli lämnad, men imorgon får han leka med sin underbara och älskvärda (!!) gudmor igen.

Igår "firade" jag och Majkie ett år. Helt sjukt hur snabbt tiden går. Känns verkligen som att det var igår, svårt att inse hur mycket man redan gjort och varit med om tillsammans. Eftersom vi är stört fattiga såhä tre dagar innan lön (eller som vi snarare är varje månad två veckor innan lön. Minst) så återanvände jag dom röda rosorna jag fick på jobbet på min födelsedag. Jag kom hem, och fick ett upptappat bad med tända ljud i hela badrummet. Ett glas iskallt vin, en av mina favoriter. Jag fick inte kliva upp förrän efter minst en halvtimme, men när jag till slut gjorde det hade han dukat upp på golvet med tända ljus och vinboxen. I början, när han fortfarande bodde på söder satt vi alltid på golvet och åt eller drack vin. Så det tycker jag var en sjukt gullig gest. Tack, bästa killen! Jag tokdäckade klockan nio och sov som en stock tills klockan ringde.

Helgen ser ut att bli lugn, och oj va skönt det ska bli.. Ludvig liten kommer och leker hemma hos mej imoron, så även Lisa. Schlager utan alkohol, får se hur länge jag står ut med det. Men det ska bli trevligt. Min kära man jobbar så honom får jag titta på först på tisdag eller nåt.

image40 

Jag och syrran på Garbo och mitt födelsedagsfirande för en vecka sen. Mitt sumo a la jumbo utseende är tillbaka. Lisas jävla kamera ska få spö.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0