Vad hände?

Nej, jag brukar inte blogga två ggr om dagen. Jag brukar inte heller se slarvig, trött eller ovanligt ful ut på jobbet. Förutom nu. Håret är på ända, men för tjockt för att bara ha utsläppt, hängande,. Mitt linne vill inte stanna på plats och spetsen kliar på brösten. Det kan inte vara lätt att vara jag, nej, jag vet. Det ÄR det inte.

Jag borde; Hälla i mej flera flaskor vatten, dra till gymmet, springa mina km, gå mina km på crosstrainer, ordna värk i bulldegen till mage, åka hem, göra en god och nyttig middag med en massa grönsaker och somna glad och slut i kroppen.

Jag vill/kommer antagligen; Åka raka vägen hem, slänga på mej mina mjukisar,lägga mej i soffan med tre kuddar och ena täcket. Äta upp lördagens chokladkaka, kanske äta en macka till middag. Men garanterat äta upp glassen som finns kvar.. 

Vad gör jag nu för att känna mej lite mer manad att kanske skippa steg två och byta ut det mot steg ett!? 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ibland är steget mellan borde och vill oändligt lång... och aldrig mötas de två, inte hemma i mitt soffhörn i alla fall. :-)

2008-02-07 @ 15:40:30
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0