Äntligen fredag!

Väldigt originell rubrik.. antagligen kanske inte bara jag som har den idag. Man kan ju inte alltid vara på topp. 

Jag har träningsvärk. Inte mördande som jag trodde, men lagom. Lite skön smärta sådär. Passet på Balance i onsdags var prima, sjukt jobbigt men kul och lärorikt. Trots att mina armar eller ben eller mage inte riktigt höll med om det. Man måste ju faktiskt börja nånstans.

Lön idag. Det är alltid kul, men som vanligt blir jag inte väldigt rik. Förvånad? Någon? Nej, inte jag heller. Skit igen. Men igår fick jag iaf shoppa lite. Förfuska genom att ringa mamma med gråten i halsen... "Mamma, jag får ju faktiskt lön i morgon men jag bara MÅSTE köpa det här på rean nu..snäääääääälla!?" Ja, jag är två år ibland. Det säger Micke till mej varje dag. Att han står ut! Kanske därför jag kommer så bra överens med min Ludvig?

ÄNTLIGEN fredag! Veckan har varit kaotisk med massa luncher, massa externt folk osv. Spring, spring, spring. Kaffemaskinen trasig, vattenkranen exlosion upp i taket. Köket badat i vatten. Likaså chefen. Idag ser dock schemat något lugnare ut, så förbaskat skönt. Och ikväll blir det lyxmiddag och lite hångel med mitt husdjur.

I morgon väntar tyvärr inte sovmorgon men boxning klockan ELVA (mord) med syrran och sen en skön dag på stan. Knappt så att regn och rusk kan stoppa oss. På söndag fyller min kära mamma år, vilket ska firas med middag på Helens krog i morgon. Kan inte bli bättre. Jo, en god fördrink innan middagen och inga skavsår av mina sjukt snygga varelser till stövlar som ska premiäranvändas i morgon.





image33 

Jammi.

Kommentarer
Postat av: Inga from Sweden

trevlig helg hörrö :)

2008-01-25 @ 11:35:03
URL: http://fuckingfluffy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0