Förberedande träningsvärk

Jag ska träna ikväll. Äntligen. Är lagom otaggad, men jag hoppas på att det blir fart i stjärten inom kort. Mina hängande armar är inte att leka med. På Stansted satt vi och flummade lagom och Micke kom på att han knappt hittade mitt skelett i överarmarna. På allvar. Han letade ordentligt. Jo, dom finns där, det vet jag. Men dom sitter långt inne. Nu är jag iaf lite igång. Igen. Men det är ju onekligen sjukt jobbigt att inte orka speciellt mkt på gymmet. Fast idag ska jag minsann gymma och boxas. Jag kommer vara död i morgon. Jag förbereder inför min träningsvärk genom att idag lite smått delegera ut morgondagens uppgifter som kärver rörelser. Lika bra att beställa en sån där ställning som kan trycka på tangenterna åt mej imorgon. Ryska Posten kanske kan fixa?

Snart är det onsdagsfika.. Att försöka bli smal på det här stället är helt omöjligt. Det är bara att ge upp. Ja, jag har världens sämsta karraktär. Men vad ska jag göra? Jag är sugen. Och sött kräver sött. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud, jag har världens träningsvärk, kan knappt gå, men ska man bli fin får man lida pin! lycka till! :)

2008-01-16 @ 15:01:56
URL: http://mindrekonstig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0