Ingen bra dag..

Onsdag. Onsdagar brukar i vanliga fall kännas helt okej. Inte idag. Det känns som en seg och tröttsam måndag. Skit också. Började med att jag missade bussen med ungefär två minuter. Tack och tack igen. Kom till jobbet och fick lite griniga kommentarer för att jag inte gjort si och så.. Min hjärna vill inte riktigt hänga med idag och det får jag bevisat gång på gång. Inte så trevligt.

Det bästa med att det är onsdag är ju att det snart är fredag.. Sorgligt va? Men ikväll ska jag iaf boxas igen och försöka tighta upp magen lite på gymmet. Mycket skönt. Och antagligen jobbigt. Sen äta middag ute med jobbfolk. Jag kommer att vara trött, antagligen i både lemmar och skalle, men det får det vara värt. Lite vin och god mat på det och jag kommer vara som ny. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0