Jag är en fjant

Jag har resfeber över att åka bort i fyra jävla dagar. Fyra dagar som iaf kommer gå fortare än ljuset. (Fyndigt, jag vet). Jag kan inte ens packa min väska!!! 23-årsdagen närmar sej, det måste väl vara åldern som spökar? Jag är inte nervös eller så, men just att jag inte ens kan packa!! Vad behöver jag ha med mej? Lite smink, en tandborste och lite trasor på kroppen när jag åker ungefär. Hur svårt kan det vara? Sjukt. Micke ligger i sovrummet och läser "Snabba cash", jag kommer tydligen inte se honom mer ikväll.. Han packar imorn, kommer slänga ner sina två par trasiga jeans och fråga om jag kan lägga hans tandborste i min väska. Klart. Kul för honom.

Suck.

Kanske beror allt detta på att jag längtar så? Då känns det faktiskt lite mer okej.. Än så länge har vi inte riktigt varit iväg någonstans tillsammans, dessutom behöver jag åka bort efter en lite jobbig jul. Känns som en väldigt välförtjänt resa trots den kanske något tunna plånkan. Pengar är bara en papperslapp... (I wish)

Jobbet idag flöt på, gick fortare än jag trodde... Iofs gick jag tidigare för att hinna med pack, plock och fix med örhängen, ,men ändå. I morgon blir det heldag och sen ett sjuhelvetes konkandes på äcklig bag till pappa. Det längtar jag inte efter.

Förresten, träningsvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0