Nedräkningen kan börja

Snart, snart.. Om en timme slutar jag äntligen, och åker direkt till pappa. Mysigt ska det bli. Gosa med dräktiga Disa och krama lillebror. Och Majkie. Har kommit på idag att jag är helt sjukt läskigt kär i den varelsen! Helt underbart att få såna ryck ibland..

Hursomhelst.. Jag börjar bli nervös inför resan trots att jag längtar galet. Lite dubbelt. I morgon bitti, snarare i natt, kommer jag med all säkerhet vara nervös inför flygresan, men än så länge känns det lugnt. För tillfället känns det mest jobbigt med själva vistelsen. Inte jobbigt, fel ord... Bara fyra dagar. Inte så bara, men ändå bara. Jag vill ju hinna massor. Jag vill shoppa, jag vill festa, jag vill hålla handen (allt det där som jag redan skrivit om). Räcker fyra dagar då?! Klart det gör, om man gör det bästa av situationen. Ge mej lite lustgas någon, så jag kan slappna av..

En timme har nog aldrig gått såhär sakta.. Vad gör man då? Bra tidsfördriv? Kasst av ni som läser förresten att inte komma med några äckliga ord, fy!

Nu har jag tråkigt och måste sluta innan det blir för pannkaka i smeten.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0