Träningstips och recept, någon?

Jag har bestämt mej. Iaf nästan. Jag MÅSTE gå ner några av mina kilon. Inget annat är okej. MEN, visst, jag skrev nyligen att jag ser fram emot träningen idag. Det gör jag verkligen. Men hur gör jag för att inte tappa motivation? Jag tycker det är så sjukt svårt.. Jag vill att saker ska hända fort, helst nu. Jag vill veta exakt vad jag ska äta efter ett träningpass, vad som är bra, vad som "plockar" upp min träning.. Men hur lär man sej det snabbast möjligast? Det blir snarare så att jag tränar, går till ica och plockar på mej nåt som går fort. Absolut inte nödvändigtvis det onyttigaste, men iaf. Är det okej att stoppa i sej en sallad före eller efter träning? Räcker det?

Dessutom har jag fått en blender i julklapp som inte är använd ännu. Jag skulle vilja göra någon god och relativt nyttig smoothie, något tips? Jag är inte så förtjust i havrekli och sånt, som det står i många recept att man ska ha, jag vill ha en vanlig, fruktig smoothie, som kanske är bra, att dricka innan eller efter träning!

image32



Kommentarer
Postat av: Anonym

use google :P

2008-01-06 @ 12:55:07
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0