Alkholist, javisst.

Helvete. Solen är egentligen inte så bra. Jag vill dricka vin nu. NU. På min soliga balkong som jag inte kommer se skymten av inom flera timmar. Iaf tre. Det rycker så förbaskat i vintarmen när det är sånt här väder. Speciellt eftersom det regnat någon skvätt i stort sätt varje dag under min underbara semester. Så till helgen hade jag ju bestämt mej för att inte dricka eller att gå ut och festa. Spara pengar, samt rehaba mej lite efter semestern, men så kommer solen..
Det är onsdag. Och jag vill dricka mej salongsberusad på rosévin. Är det verkligen okej?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är klart det är okej. Mer än okej.

När får jag komma till din balkong igen?

2008-07-23 @ 16:14:47
URL: http://johannalundberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0