Reee le laxa..

Jag behöver verkligen slappna av lite. Men det känns på snudd omöjligt. Varför, varför? Jag har ingen aning men jobbigt är det. Hur gör jag på jobbet för att känna lite sinnesro? Det är ca 60 personer (av kanske 120) som är på semester. Inte ens dom interna mötena blir av. Det finns ingenting att göra som inte innebär att jag måste lämna repan. Och det går inte så bra heller, eftersom jag till största delen är själv. Nästa vecka lovar jag att springa runt och göra nytta på andra ställen. Men här och nu? Där man kan sitta en hel dag i vanliga fall och ha totalt fullt upp med bokningar, mail och telefon? NADA. Lagom kul. Och trots detta kan jag inte slappna av, vilket irriterar mej något fruktansvärt. Borde det inte vara okej att vara lite lugn när det i vanliga fall är så mycket att man inte ens kan gå iväg en kvart på lunch?

I måndags var det nästan tre veckor sedan jag drack kaffe. Har inte så mycket som sippat på en kaffekopp under semestern. Nu avlöser kopparna varann som en löpeld, det är väl roligt att dricka kaffe när man inte gör så mycket annat? Ibland varvar jag med en klunk isvatten.

I morgon är det i alla fall fredag. Och nu är det bestämt. AW på Johannas balkong. Mysigt värre. Jag kan behöva en underbar människa att hänga med efter en tung arbetsvecka, och jag behöver se lite kreativitet efter mitt otroliga presterande med smycken och träning och allt sånt den här veckan (obefintligt).

Såhär fint och kul är det  i alla fall för mig just nu.

 

Gott.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh, vad du är gullig. Nu blev jag alldeles varm om hjärtat ;)



Men jag menade ju att jag vet att fler läser men inte kommenterar efter som sidan har haft runt 150 sidvisningar igår.



Grymt imorn!

2008-07-24 @ 10:54:08
URL: http://johannalundberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0