Sommargrejs

Jag har varit kass igen, jag vet. Förlåt. Men semesterns lata dagar har inte till så stor del ägnats åt att sitta och glo framför datan. Bara ibland. Fort men jävligt säkert (tyvärr) börjar vår semester lida mot sitt slut.. Men det först nu jag fattar hur mycket jag vill åka utomlands. Till garanterad värme och långa, sköna stränder. Ta mej dit på momangen. Varför ska nästan alltid pengar vara problemet? Skit oxå. Hösten måste bara bli snäppet bättre. På ett eller annat vis.

Semestern har bestått av en liten del förtäring av alkohol, alldeles för lite sol men mycket skratt. Åkte ner till Lisa som är på hembesök i Karlskrona i några dagar. Mös i den mysiga lilla staden och drack några för många öl. Igen. Jonna hade födelsedagskalas/inflyttningspartajj i lördags, somrigt och skojigt. Den här veckan har semesterkassan börjat tryta en aning, så det har blivit lite sol på balkongen, minigolf som jag såklart förlorade och så igår.. Pubrundan på söder. Mycket trevligt, kanske inte jättesunt att stanna på VARJE ställe på Götgatsbacken, men kul hade vi. Kanske inte är jättesugen på öl idag, men jag mår bra.

I helgen väntar kalas med flickorna som äntligen är hemma från all världens hörn (känns det som ibland).. Men först lite pärlshopping, nu ska jag banne mej komma igång igen.

Hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0