sommarvärme pch planering

Idag känner jag mig äntligen lite bättre. Och lite gladare. Sitter och småplanerar inför helgen, Micke är äntligen ledig och jag har bestämt att vi behöver lite kvalitetstid. Så det blir högst troligt en skärgårdstripp. I värme, med bikini, och picknickkorg. Hur mysigt som helst. Fredagen skall ägnas åt picnick på Djurgården och gos och kel med Lusen. Som jag saknar honom!! Pratade med honom i telefonen igår kväll, han visste inte ens att det var jag när han fick luren.. Jag sa bara; "Hej gubben!" -"Annnnnnnnna!!!" Utbrast han då, sen; "-Miiicke!" Sötrot.

Igår SPRANG jag vårruset. Typ. Med tanke på att tanken från början var att gå, så gjorde jag det bra, måste jag själv få säga. Jag sprang iaf mer än halva vägen, vilket är en bedrift som heter duga för att komma från en valross. Japp. Och till på köpet kan jag tom röra mej idag. Även fast det kanske var drygt att gå upp ur sängen. Men det är det ju mest alltid i alla fall.

Egentligen, märker jag ju nu, så har jag mest strunt att skriva. Men jag skirver i alla fall, och det tycker jag är bra. Mitt senaste infall är att jag vill införskaffa en härlig digital systemkamera och fota mig galen. Jag älskar att fotografera och lite kan jag sen skolan. Faktiskt. (Kul att nåt fastnade). Det som väger emot är att jag inte är så rik för tillfället. Eller nånsin för den delen. Det kostar några kronor mer än vad jag äger. Dilemma. Ska man köpa en kamera då på avbetalning? Är det värt det? Jag vet inte. Men jag såg korten från Barcelona från pappas kamera och det kliar i fingrarna efter en egen. Ge mig!

Ge mig även en hel drös med söta sommarkläder. Klänningar, kjolar, linnen. Sandaletter. Om värmen håller i sig så går det ju faktiskt inte att springa runt i lager på lager grejer. Vart hittar jag alla söta sommarkläder?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0