fettokissen

Jag har egentligen ingenting att skriva... Bara om jag tänker så det knakar, och det är inte min starkaste sida. Speciellt inte på fredagar. Begåvat värre.. Hmm.

Träningen i tisdags gick iaf bra, dock var det hysteriskt med folk så kondisen fick vänta. Till 2015 som det verkar just nu.. Vi pushade våra stackars muskler till gränsen med fria vikter, situps och benpress. Vi skrattade en del oxå. Det är alltid sjukt underhållande att gå på gymmet och skratta åt alla nördar som är där. Känner mej inte speciellt mkt slankare eller snyggare heller. Skit oxå.

Idag är det äntligen fredag. Veckan har gått alldeles för långsamt och jag har knappt sett min man sen i söndags, katastrof. Om han inte har jobbat så har han varit på Gotland, kom hem, människa!! Men idag ska vi äntligen ses och få mysa lite. Efterlängtat.

Jag syndade igår. Rejält. Knatade ner till tre och fixade och trixade med mitt abonnemang, och kom hem med en sprillans ny mobil. Och förhoppningsvis väldigt mycket billigare avtal. Kan ju iaf inte bli mycket dyrare än vad det har varit hittills. Alltid nåt. På hemvägen blev jag duktigt hungrig och sugen på nåt lätt. Inte lätt, som i light (tyvärr), men något fort. Som man slipper laga. Kebabpizza? Ja tack. Sjukt gott var det, trots att den kallnade fort. Mitt dåliga samvete för middagen, dövades av en trasig rulltrappa på minst en kilometer (mjölksyran i benen har aldrig varit värre) OCH en promenad istället för buss till pizzerian. Det måste ju ha nollställt mitt kraftiga fettintag?

Kommentarer
Postat av: jenny

haha skön blogg! Jag har motstått suget efter en kebabpizza i tre dagar nu! Mest för att killen inte velat äta det men iaf =)

2008-03-09 @ 20:05:53
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0