Grått, kallt OCH tråkigt.

Jävla onsdag. Halva veckan har gått och jag är oå jobbet först idag, inte helt okej. Men vad gör man när man nyser 30 ggr i minuten och hostar upp allt man har på insidan av kroppen? Eller när man har en underbar mamma som vill ha hjälp med att flytta. Man hjälper till. Hur som helst, det är väl knappast mitt största bekymmer just nu att jag enbart hittills har jobbat idag.

Iofs så kanske jag inte har nåt riktigt bekymmer? Mer än vanligt.. Jag är bara lite allmänt less tror jag. Såna perioder suger. Inte blir det bättre av att det är grått och kallt och äckligt ute. Fy! Vad har vi stackars svenskar gjort för att förtjäna detta väder?

Ikväll vill jag åka och träna. Trots hosta. Får man det? Kan jag dö? Få nån äcklig sjukdom som gör tungan gul? Jag måste komma igång,.. Om exat en månad hägrar jobbresan och jag SKA ha gått ner nåt kg. Helst några. Skulle ju inte grina heller om jag kunde lyfta mer än fem kilos vikter. Inte en enda tår skulle falla.

Nu ska jag svulla onsdagsfika. Frukt. Ganska okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0