Jag har bestämt mej, kolla hit!

Jag är fullt medveten om att min rubrik låter som en reklampelarare, men ibland måste man.

Äntligen har jag hursomhelst bestämt mig. Jag SKA gå ner i vikt. Jag måste. Jag har bestämt mig för att börja blogga om det. Ordentligt. Skriva hur jag tränar, vad jag äter, tipsa om saker och ting som verkar funka. Jag ska försöka med saker som kanske inte är som alla dom "traditionella" knepen, som alla säkert säger att dom "provat hundra ggr", jag ska försöka hitta egna knep, egna favoritträningar och former. Verkligen satsa. Det jag undrar nu, är det NÅGON som skulle vara intresserad av att följa detta? Kanske rentav hjälpa till, eller låta oss hjälpas åt? Kanske behöver du också gå ner något kilo? Jag är av den åsikten att det mesta går lättare om man hjälps åt, och jag är beredd att ha något sorts forum eller dialog via bloggen, hur mycket tid det än tar. För den här gången SKA det lyckas.

Något som är av intresse?

image48

Kommentarer
Postat av: MaDeLiÑo

Jovars, vem vill inte ha lite flashbody i sommar! =)

2008-04-06 @ 18:22:22
URL: http://madelino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0