Men oj, helgen!

Efter mitt otroligt intressanta och lite långa inlägg nu så tänker jag inte skriva alldeles för länge om helgens bravader. Hängde på stan med bästa Cami och Lisa på lördagen, hem till Lisa, snaska lite ibumetin för min hängihet och mitt halsont, korka upp. Cider, vin, fördrink. Fördrinken råkade bli x antal drinkar till, då nio från början förvandlades till fyra deltagare på kalaset. Tjejsnack, smink, kläder, antalet stövlar i våra garderober, snoppstorlekar, det gamla vanliga. Kul hade vi. Som alltid.

image45

Nykakade, efter den uppdukade sminkbuffén på Lisas köksbord, glada och relativt nyktra.. då..

image46

utvecklades senare till ungefär det här.. tack och lov att jag höll i kameran, annars hade nog bilden stannat i min data, utan insyn från någon.

Nu väntar sängen. Adjökens



Kommentarer
Postat av: jenny

haha party party, sådär ser det ut när man har kul =D

2008-03-11 @ 13:42:20
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0